Ładowanie...
Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia Usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego alpejskizieleniec.pl prowadzonego przez ALPINE GROUP S.C., Ul. KOMOROWSKA 35A/8, 54-436 WROCŁAW, NIP: 8961537231 zwane dalej Sprzedawcą.
Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
adres poczty elektronicznej: kontakt@alpejskizieleniec.pl (dostępny 24/7, odpowiedź zostanie udzielona w ciągu 2-óch Dni roboczych od daty otrzymania wiadomości);
Telefon o numerze +48 725962140 (dostępny od 9.00 do 20.00)
Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej alpejskizieleniec.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
Klient – osoba fizyczna, która ma ukończone 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych (konsument) lub w przypadku rezerwacji dokonywanej na firmę osoba, która w związku z wykonywanym zawodem lub świadczoną usługą na rzecz osoby prawnej lub/i jednostki organizacyjnej niebędącej osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonuje rezerwacji w jej imieniu i na jej rzecz (nie konsument);
Obiekt – Alpejski Zieleniec, ul. Zieleniec 71A, 57-340 Duszniki Zdrój zarządzany przez Sprzedawcę
Sprzedawca — ALPINE GROUP S.C., Ul. KOMOROWSKA 35A/8, 54-436 WROCŁAW, NIP: 8961537231, REGON: 022374870, email: kontakt@alpejskizieleniec.pl, Telefon: +48 725962140;
Sklep Internetowy/Sklep – strona internetowa prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem alpejskizieleniec.pl, poprzez którą jest świadczona Usługa
Regulamin— niniejszy dokument
Operator płatności — dostawca prowadzący działalność w zakresie świadczenia usługi płatniczej, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy o usługach płatniczych;
Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
Pobyt – zakwaterowanie Klienta w zamówionym przez niego Terminie w wybranym Pokoju
Termin – przedział dat, w którym możliwe jest przeprowadzenie Usługi
Pokój – zaprezentowany na stronie internetowej Sklepu pokój w Obiekcie przeznaczony przez Sprzedawcę na najem krótkoterminowy;
Umowa – oznacza umowę świadczenia usługi rezerwacji Pokoju zawartą drogą elektroniczną, której przedmiotem jest świadczenie Usługi wskazanej w niniejszym Regulaminie;
Usługa – oznacza świadczoną drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta usługę polegającą na dokonywaniu rezerwacji wybranego Pokoju lub Oferty Specjalnej oraz dokonania płatności z tytułu dokonanej rezerwacji poprzez Sklep internetowy;
Usługi dodatkowe – rozszerzenie Usługi o odpłatne świadczenia oferowane przez Sprzedawcę
Oferta specjalna – oferta Pokoju w wybranym przez Sprzedawcę Terminie, polegająca na rozszerzeniu Usługi o Usługi Dodatkowe na ustalonych przez Sprzedawcę warunkach cenowych, zawarte już w cenie oferty
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Usług .
Koszyk — usługa elektroniczna pozwalająca na dodawania Usług do formularza Zamówienia
Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Usług w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
Karta Informacyjna Usługi — szczegółowy opis na stronie internetowej każdej Usługi, opisujący szczegółowe warunki możliwości zamówienia danej Usługi dla danego Terminu
Zasady i warunki korzystania ze Sklepu Internetowego
Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
dostęp do poczty elektronicznej,
przeglądarka internetowa z udziałem w rynku więcej niż 5% i wersja przeglądarki nie starsza niż 12 miesięcy,
włączenie w przeglądarce internetowej obsługi plików cookies oraz skryptów Javascript.
Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.
Klient zobowiązany jest w szczególności do:
niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
korzystania z wszelkich treści i zdjęć zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku prywatnego,
korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet i zasadami współżycia społecznego.
Klient ma możliwość korzystania ze Sklepu Internetowego, dokonując rejestracji Konta Klienta, w którym przechowywane są dane osobowe i informacje o złożonych Zamówieniach przez Klienta. Rejestracja w Sklepie Internetowy nie jest wymagana, aby złożyć Zamówienie.
Od momentu dodania pierwszej Usługi do Koszyka, Klient ma 20 minut na wypełnienie i wysłanie formularza Zamówienia.
Logowanie do konta utworzonego w Sklepie odbywa się poprzez wpisanie adresu email wskazanego w czasie rejestracji oraz ustawionego hasła. Za wszelkie transakcje, które zostały dokonane za pośrednictwem loginu oraz hasła, ponosi odpowiedzialność Klient. Sklep dołoży wszelkich starań, aby odpowiednio zabezpieczyć login i hasło Klienta przed ujawnieniem.
Konto Klienta może zostać zablokowane przez Sprzedawcę w przypadku naruszenia Regulaminu lub dokonywania fikcyjnych transakcji.
Klient oświadcza, że podane przez niego dane są prawdziwe. Sklep nie ma obowiązku weryfikacji ich prawdziwości oraz poprawności. Paragon oraz faktura VAT generowane przez system zawierają dane uzupełnione przez Klienta. Poprawienie danych na wskazanych w zdaniu poprzednim dokumentach, jest możliwe wyłącznie poprzez wystawienie noty korygującej przez Klienta.
Klient wyraża zgodę na otrzymywanie systemowych wiadomości drogą elektroniczną w zakresie dotyczącym funkcjonalności Sklepu.
Klient może usunąć Konto w Sklepie poprzez wysłanie odpowiedniego żądania na adres email: kontakt@alpejskizieleniec.pl. Sprzedawca ma 7 dni roboczych na usunięcie konta po otrzymaniu żądania na adres email.
W celu uzyskania pomocy lub odpowiedzi na jakiekolwiek pytania należy kontaktować się bezpośrednio z Obiektem.
Usługi elektroniczne
Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z bezpłatnych Usług elektronicznych, które są świadczone przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Usługa elektroniczna prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym dostępna jest po dokonaniu rejestracji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu Internetowego. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta.
Klient posiadający konto w Sklepie może przeglądać historię swoich zamówień.
Sprzedawca umożliwia Klientowi dokonywanie płatności za pośrednictwem podmiotów świadczących usługi płatności elektronicznych za pomocą Operatora płatności.
Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Sklepu. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług elektronicznych z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.
Sprzedawca zastrzega, że niektóre Usługi elektroniczne mogą być czasowo niedostępne z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy.
Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży
Informacje o Usługach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
W przypadku składania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia dostępny na stronie internetowej Sklepu Internetowego, Zamówienie zostaje złożone Sprzedawcy przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi zawarcie Umowy sprzedaży Usług będących przedmiotem Zamówienia.
Sprzedaż jest dokumentowana paragonem lub fakturą VAT.
Faktura VAT jest wystawiana na życzenie Klienta poprzez zgłoszenie chęci jej otrzymania podczas składania Zamówienia poprzez formularz zamówienia.
Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
Klient, zawierając Umowę sprzedaży wyraża zgodę na wysłanie dowodu zakupu, w tym faktury VAT w formie elektronicznej.
Wszystkie informacje dotyczące przebiegu realizacji Zamówienia przekazywane będą drogą elektroniczną.
Sprzedawca nie wyraża zgody na odsprzedaż lub przekazywanie Usług. Prawo do Pobytu ma tylko osoba wskazana w Zamówieniu przez Klienta.
Ceny i metody płatności
Ceny Usług podawane są w złotych polskich, w tym podatek VAT.
Opłata uzdrowiskowa nie jest zawarta w cenie Usługi, a jej kwota jest wyszczególniona na Karcie Informacyjnej Usługi i jest ona opłacana w momencie zameldowania w gotówce
Klient może wybrać następujące metody płatności:
płatność elektroniczna — obsługiwana przez Operatora płatności w formie przelewu natychmiastowego (tzw. pay-by-link), kart płatniczych: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro płatności BLIK, Google Pay, Apple Pay.
przelew bankowy – numer konta bankowego zostanie wysłany do Klienta na adres poczty elektronicznej po otrzymaniu Zamówienia przez Sprzedawcę
Szczegółowe informacje o regulaminie płatności elektronicznych znajdują się w Załączniku nr 1.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kwota zostanie zwrócona tą samą metodą płatności, z jakiej skorzystał Klient przy dokonywaniu płatności, a w przypadku transakcji dokonanej kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
W przypadku braku uiszczenia płatności przez Klienta w terminach przewidzianych Regulaminem, Zamówienie jest anulowane, co w przypadku nieopłaconych Rezerwacji oznacza brak możliwości skorzystania z Usługi.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
Rezerwacja i Pobyt
Wstępna Rezerwacja na Pobyt jest dokonywana poprzez formularz Zamówienia z momentem dodania wybranej Usługi do Koszyka. Rezerwacja ta nie jest potwierdzona i nie jest jednoznaczna z możliwością Pobytu. Rezerwacja ta jest potwierdzana drogą elektroniczną po otrzymaniu potwierdzenia płatności przez Sprzedawcę za pomocą wiadomości e-mail.
Zamówienie na daną Usługę można wybierać w dostępnych dla niej Terminach
Odwołanie Pobytu nie powoduje zwrotu wpłaconego zadatku
Skrócenie Pobytu nie powoduje zwrotu wpłaconej kwoty
W celu potwierdzenia Zamówienia wymagane jest wpłacenie zadatku o wartości 30% Zamówienia, chyba że Karta Informacyjna Usługi stanowi inaczej
Na wpłacenie zadatku Klient ma 3 dni od momentu zarejestrowania wstępnej rezerwacji. W przypadku braku wpłaty Zamówienie zostaje anulowane.
Obiekt może zamienić wybrany Pokój na inny o zbliżonym standardzie
Obiekt zastrzega sobie prawo odmowy dokonania Rezerwacji w przypadku braku wolnych pokoi w Obiekcie. W takim przypadku, Klient otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej Klienta wiadomość o braku możliwości dokonania rezerwacji.
Klient ma możliwość wybrania Usług dodatkowych, które są odpłatne zgodnie z Kartą Informacyjną Usługi
Prawa i obowiązki Klienta
Klient zgadza się przestrzegać warunków obowiązujących w Obiekcie, w tym między innymi Regulamin Obiektu oraz uregulować należności w momencie zameldowania, a także przestrzegać wszystkich wytycznych, zasad i ograniczeń, w szczególności nałożonych przepisami prawa lub zaleceniami stosownych organów i służb, które obowiązują w Obiekcie.
Klient zobowiązuje się nie podejmować żadnych działań, które są niezgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, bądź dobrymi obyczajami.
Klient zobowiązuje się do poinformowania Sprzedawcy o liczbie osób, które mają być zakwaterowane, a także zgłosić pobyt zwierząt w formularzu Zamówienia.
Warunki rezerwacji przesyłane są e-mailem razem z potwierdzeniem dokonania rezerwacji.
Klient ma prawo do złożenia Zamówienia na więcej niż jeden Pokój
Klient ma dostęp świadczeń oferowanych na terenie Obiektu przez Sprzedawcę, zgodnie z Regulamin Obiektu oraz w ramach dostępności w danym Terminie
Prawa i obowiązki Sprzedawcy
Obiekt zobowiązuje się do realizacji warunków dokonanej Rezerwacji.
Obiekt zastrzega sobie prawo do zablokowania adresu poczty elektronicznej Klienta, który naruszył postanowienia Regulaminu lub przepisy prawa.
Obiekt może odmówić dalszej realizacji Zamówienia Klienta, w przypadku gdy naruszył postanowienia Regulaminu. Regulaminu Obiektu lub przepisy prawa.
Sprzedawca może zapewnić dostawkę dla dziecka poniżej 10 lat, która jest odpłatna
Sprzedawca zapewnia gościowi podstawowe wyposażenie Pokoju wyszczególnione na Karcie Informacyjnej Usługi
Odpowiedzialność
Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za wybór Usługi i jej przydatność do potrzeb własnych jak i osób, dla których wykonuje rezerwację.
Klient ponosi odpowiedzialność za własne działania i zaniechania, w tym przekazywanie błędnych informacji lub niestosowanie się do Regulaminu, bądź Regulaminu Obiektu.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwanie procesu dokonywania Zamówienia na etapie wypełniania formularza czy tzw. porzucenie koszyka zakupowego (nieukończenie rezerwacji) przez Klienta. Wymagane jest ponowne rozpoczęcie wypełniania formularza Zamówienia przez Klienta.
Wyjazd przed zarezerwowaną datą wymeldowania nie ma wpływu na cenę i jest równoznaczny z obciążeniem opłatą stosownie do warunków dokonanej rezerwacji.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
niepoprawnie wpisane dane przez Klienta,
brak dostępu do sieci Internet lub ograniczenia w jego dostępności,
ograniczenia lub/i nieprawidłowe działanie oprogramowania lub urządzeń należących do Klienta, które stanowią podstawę do dokonywania Zamówienia,
poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Klienta, które spowodowane zostały na skutek działania lub/i zaniechania osób trzecich, a na które nie miał wpływu Sprzedawca,
poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Klienta, które spowodowane zostały na skutek zaistnienia siły wyższej,
płatności realizowane w ramach Płatności Online
Uprawnienie do odstąpienia od Umowy
Zwrot opłaty za Usługę uiszczonej przez system internetowej sprzedaży, możliwy jest w przypadku odwołania Pobytu z przyczyn leżących po stronie Sprzedawcy.
Na podstawie art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy “o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi”
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Alpejski Zieleniec, ul. Zieleniec 71A, 57-340 Duszniki Zdrój lub na adres poczty elektronicznej: kontakt@alpejskizieleniec.pl.
W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji opis zaistniałego problemu.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, w jakim terminie reklamacja zostanie rozpatrzona. Sprzedawca może wezwać do udzielenia wyjaśnień w niezbędnym zakresie do prawidłowego rozpatrzenia.
Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja.
Ochrona danych osobowych
Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, dostępną na stronie Sklepu.
Postanowienia końcowe
Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
Sprzedawca posiada uprawnienia do prezentowania logotypów podmiotów trzecich w celu prezentacji produktów.
Zawarte w niniejszym Regulaminie zapisy dotyczące Konsumenta, w przedmiocie odstąpienia od umowy oraz reklamacji, stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Nie stosuje się zapisów o pozasądowych sposobach rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
O wszelkich zmianach Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie Sklepu Internetowego, a także termin ich wejścia w życie. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia.
Warunki korzystania z usługi Google Pay
(dla użytkowników spoza USA)
Ostatnia zmiana: 14 stycznia 2019 r.
Usługa Google Pay jest świadczona przez firmę Google, i podlega Warunkom korzystania z usług Google. Google Pay jest „Usługą” w rozumieniu Warunków korzystania z usług Google, a korzystanie z Google Pay podlega dodatkowo postanowieniom Warunków korzystania z usługi Google Pay. Użytkownik może korzystać z Google Pay zgodnie z postanowieniami Warunków korzystania z usługi Google Pay oraz Warunków korzystania z usług Google (które w tym dokumencie określamy jako „Warunki”), a także zgodnie z Polityką prywatności Google.
W przypadku wystąpienia jakichkolwiek sprzeczności między Warunkami korzystania z usługi Google Pay a Warunkami korzystania z usług Google rozstrzygające będą Warunki korzystania z usługi Google Pay. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek sprzeczności między wersją Warunków w języku angielskim a wersją przetłumaczoną na inny język rozstrzygająca będzie wersja w języku angielskim.
Niektóre funkcje Google Pay były wcześniej znane pod marką „Android Pay”. W sklepach, aplikacjach i na stronach internetowych będzie można jeszcze zobaczyć odniesienia do Androida Pay, jednak także tam mają zastosowanie te Warunki.
Jeśli Użytkownik posiada konto płatności Google u podmiotów zależnych w całości należących do firmy Google (np. Google Payment Corp. lub Google Payment Ltd.), karty zapisane na tym koncie mogą być również wyświetlane w określonych sytuacjach pod marką Google Pay, ale ich wykorzystanie w tych sytuacjach będzie podlegało Warunkom korzystania z usługi Google Payments przez Kupującego (którym podlega również konto płatności Google Użytkownika) oraz Informacjom na temat ochrony prywatności w Google Payments. Warunki korzystania z Usługi Google Payments przez Kupującego w kraju użytkownika dostępne są tutaj. Więcej informacji można znaleźć w Sekcji 2 „Ogólny opis usługi Google Pay”.
Użytkownik korzystający z Google Pay wyraża zgodę na następujące warunki. Prosimy o ich dokładne przeczytanie. Pewne usługi i funkcje mogą być niedostępne w niektórych krajach. Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, należy zapoznać się z sekcją Centrum pomocy Google Pay.
Google Pay umożliwia dokonywanie transakcji płatniczych za pomocą numeru konta wirtualnego (VAN) wydanego przez bank, przypisanego do karty kredytowej lub debetowej zarejestrowanej przez Użytkownika w Google Pay („Numer konta wirtualnego (VAN)”), biletu okresowego przewoźnika zarejestrowanego przez użytkownika w Google Pay („Bilet okresowy”) oraz za pomocą połączonego z Google Pay portfela cyfrowego lub konta Użytkownika w firmie innej niż Google w celu dodania nowych metod obsługi płatności („Połączone konto innej firmy”). Numerów kont wirtualnych (VAN), Biletów okresowych oraz Połączonych kont innych firm (łącznie zwanych, „Instrumentami płatniczymi”) można używać: (i) w lokalizacjach sprzedawców lub przewoźników, którzy biorą udział w programie, za pomocą odpowiedniego urządzenia mobilnego wyposażonego w moduł NFC (w tym odpowiedniego urządzenia z Androidem Wear) oraz aplikacji Google Pay na urządzeniu Użytkownika lub funkcji Google Pay w ustawieniach urządzenia wyposażonego w system Android lub (ii) online przez aplikacje niektórych sprzedawców, strony internetowe i inne interfejsy (z wyjątkiem Biletów okresowych). Po skonfigurowaniu przez Użytkownika Numeru konta wirtualnego (VAN) Google Pay może również przechowywać właściwy numer karty na koncie płatności Google do zakupów w Google Play i w innych miejscach. Na życzenie Użytkownika Google Pay może pomóc w przekazywaniu danych z konta płatności Google Użytkownika sprzedawcom zewnętrznym, aby umożliwić im obciążenie Instrumentu płatniczego Użytkownika i dostarczenie Użytkownikowi towarów i usług.
Google Pay może również umożliwić Użytkownikowi przechowywanie i dostęp do elementów („Elementy Zapisz w Google Pay”), w tym voucherów, kuponów, rabatów i innych elementów, które można wykorzystać u sprzedawców biorących udział w programie (zwanych łącznie „Ofertami”); członkostwa w różnych programach lojalnościowych lub programach oferujących powiązane ze sobą produkty i usługi różnych firm, w których to programach Użytkownik jest już zarejestrowany albo może się zarejestrować poprzez Google Pay (zwanych łącznie „Programami lojalnościowymi”); biletów, w tym okresowych (kupowanych w celach podróżnych, rozrywkowych i nie tylko), a także kart podarunkowych przeznaczonych do wykorzystania w sklepach określonego sprzedawcy lub grupie sklepów (np. kart typu closed loop). Google Pay może oferować usługi związane ze skanowaniem, zapisywaniem, wyświetlaniem, statusem lub wykorzystaniem Elementów Zapisz w Google Pay, w tym usługi związane z wyświetlaniem punktów lojalnościowych i salda na kartach podarunkowych, ze śledzeniem zamówień oraz z informacjami o dostawie. Element Zapisz w Google Pay może być dodany przez Użytkownika lub za jego zgodą wysłany przez sprzedawcę lub inny podmiot na obsługiwane urządzenie mobilne Użytkownika. Użytkownik może też zyskać możliwość otrzymywania informacji bezpośrednio od sprzedawcy uczestniczącego w programie oraz, w określonych przypadkach, może mieć możliwość zbierania i wykorzystywania punktów programu lojalnościowego oraz innych programów motywacyjnych takiego sprzedawcy.
Karty płatnicze zapisane na oddzielnym koncie Google Payments różnią się od Numerów kont wirtualnych (VAN) zarejestrowanych przez Użytkownika w Google Pay. W przeciwieństwie do Numeru konta wirtualnego (VAN) karta zapisana na koncie płatności Google zwykle nie będzie wyświetlana w formie przypominającej powiązaną kartę fizyczną. W określonych sytuacjach taka karta może jednak być prezentowana pod marką Google Pay, w tym podczas dokonywania transakcji płatniczych w aplikacji Google lub na stronie internetowej Google (np. w Google Play lub YouTube), w aplikacji lub na stronie internetowej zewnętrznego sprzedawcy za pomocą Asystenta Google lub funkcji autouzupełniania w przeglądarce Google Chrome. Takie użytkowanie podlega Warunkom korzystania z usługi Google Payments przez Kupującego, które mają zastosowanie do konta płatności Google Użytkownika. Tylko w Wielkiej Brytanii transakcje przekazania środków „peer-to-peer” mogą również funkcjonować w ramach marki Google Pay i podlegają Warunkom korzystania z usługi Google Payments przez Kupującego (Wielka Brytania).
(a) Ograniczenia wiekowe. Z Google Pay mogą korzystać osoby powyżej 16 roku życia. Osoby, które ukończyły 16 lat, ale nie ukończyły 18 lat, muszą uzyskać zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na korzystanie z Google Pay i zaakceptowanie Warunków.
(b) Podstawowe wymagania dotyczące korzystania z usługi. Aby korzystać z Google Pay, potrzebne są: konto Google, urządzenie spełniające wymagania systemowe i wymagania z zakresu zgodności Usługi (mogą one od czasu do czasu się zmieniać), dostęp do internetu oraz zgodne oprogramowanie. Czynniki te mogą wpłynąć na możliwość korzystania z Google Pay oraz na funkcjonowanie tej usługi. Za spełnienie wymagań systemowych odpowiada Użytkownik.
(c) Pierwsze kroki. Użytkownik może skonfigurować usługę Google Pay za pomocą aplikacji Google Pay na urządzeniu mobilnym, funkcji Google Pay w ustawieniach urządzenia z Androidem lub przez aplikację wydawcy Instrumentu płatniczego Użytkownika. Po podaniu wymaganych informacji i próbie dodania Instrumentu płatniczego do Google Pay usługa ta sprawdzi, czy wydawca Instrumentu płatniczego obsługuje obecnie Google Pay oraz czy można używać danej karty w Google Pay. Może się zdarzyć, że żadna z kart wydawcy uczestniczącego w programie nie jest obsługiwana. Jeśli wydawca Instrumentu płatniczego Użytkownika obecnie nie obsługuje Google Pay lub Instrument płatniczy nie może być dodany do Google Pay, Google może wysłać Użytkownikowi powiadomienie e-mail, gdy to się zmieni. Jeżeli wydawca Instrumentu płatniczego umożliwia korzystanie z Google Pay, a dany Instrument płatniczy jest obsługiwany, po jego dodaniu Użytkownik zobaczy prośbę o zaakceptowanie warunków korzystania z usługi wydawcy Instrumentu płatniczego. Gdy Użytkownik zaakceptuje te warunki i doda Instrument płatniczy do Google Pay, w Google Pay zostanie zachowany Numer konta wirtualnego (VAN) przypisany do rzeczywistego numeru karty płatniczej Użytkownika lub Bilet okresowy / Połączone konto innej firmy zostaną powiązane z Google Pay. Numer konta wirtualnego (VAN) będzie wykorzystywany do wszystkich transakcji płatniczych w sklepach realizowanych przy użyciu Google Pay. W przypadku transakcji płatniczych z udziałem sprzedawców online Google Pay prześle sprzedawcy wygenerowany unikalny numer konta, który będzie powiązany z zarejestrowanym Instrumentem płatniczym, o ile zasady korzystania z Połączonego konta innej firmy nie stanowią inaczej.
Usługa Google Pay i jej różne funkcje mogą być dostępne tylko w wybranych regionach, w połączeniu z wybranymi Instrumentami płatniczymi lub wydawcami kart albo tylko u określonych sprzedawców. Regiony, Instrumenty płatnicze, wydawcy i sprzedawcy mogą w każdej chwili ulec zmianie.
(d) Korzystanie z Google Pay. Korzystanie z Google Pay przy użyciu danego Instrumentu płatniczego podlega tym Warunkom oraz obowiązującym warunkom i polityce prywatności wydawcy Instrumentu płatniczego lub Elementu Zapisz w Google Pay. Żaden zapis tych Warunków nie może zmienić warunków i polityki prywatności wydawcy. W przypadku rozbieżności między zapisami tych Warunków i warunkami wydawcy relacja między Użytkownikiem a Google w zakresie korzystania z Google Pay będzie podlegać tym Warunkom, a warunki wydawcy będą mieć decydujące znaczenie w sprawach między tym wydawcą a Użytkownikiem. Użytkownik uznaje, że Google Pay może otrzymywać informacje od wydawcy jego Instrumentu płatniczego, aby wyświetlać sformatowane szczegóły transakcji oraz historię najnowszych transakcji Użytkownika w Google Pay. Użytkownik oświadcza, że nie będzie używać Google Pay do celów nieuczciwych lub niezgodnych z prawem ani do łamania obowiązujących praw i przepisów. Użytkownik oświadcza, że nie będzie pośrednio ani bezpośrednio zakłócać ani przerywać działania usługi Google Pay ani niewłaściwie jej wykorzystywać na inne sposoby, włączając w to wszelkie powiązane z usługą serwery, sieci i inne elementy infrastruktury. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że Google Pay służy do użytku osobistego, w połączeniu z jego własnymi kartami kredytowymi lub debetowymi albo z kontami należącymi do osób trzecich. Użytkownicy korzystający w Google Pay z obsługiwanych kart firmowych oświadczają, że robią to za zgodą pracodawcy i mogą wyegzekwować od pracodawcy przestrzeganie niniejszych Warunków.
Instrument płatniczy może zostać usunięty z Google Pay na danym urządzeniu, a korzystanie z niego w połączeniu z Usługą może stać się niemożliwe, jeśli: (i) Użytkownik usunie Instrument płatniczy z Google Pay; (ii) Użytkownik usunie Instrument płatniczy z konta płatności Google lub usunie go jako formę płatności ze swojego konta Google; (iii) Użytkownik wykasuje zawartość swojego urządzenia mobilnego za pomocą Menedżera urządzeń Android; (iv) Użytkownik usunie swoje konto Google; (v) urządzenie mobilne Użytkownika nie połączy się z żadną usługą Google przez 90 kolejnych dni; (vi) Użytkownik nie będzie korzystać z Google Pay na swoim urządzeniu przez 12 kolejnych miesięcy lub (vii) wydawca Instrumentu płatniczego Użytkownika lub organizacja płatnicza poinstruuje Google, aby usunąć kartę z Google Pay.
(e) Rola Google. Chociaż Google Pay umożliwia Użytkownikowi przechowywanie Instrumentów płatniczych i przesyłanie swoich danych sprzedawcom lub przewoźnikom, Google nie przetwarza transakcji z użyciem tych Instrumentów płatniczych i nie ma kontroli nad: dostępnością i dokładnością kart płatniczych, środkami, płatnościami, zwrotami środków, obciążeniami zwrotnymi, obsługą Instrumentów płatniczych lub dodawaniem ich do Google Pay, zasilaniem sald Instrumentów płatniczych ani nad innymi działaniami handlowymi związanymi z wykorzystaniem Google Pay. W razie jakichkolwiek wątpliwości należy skontaktować się z wydawcą Instrumentu płatniczego. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że transakcje z użyciem Google Pay są zawierane między nim a sprzedawcą, a Google ani żaden z podmiotów stowarzyszonych Google nie jest w nich stroną. W celu rozwiązania sporów dotyczących transakcji płatniczych z użyciem Google Pay Użytkownik powinien skontaktować się z wydawcą Instrumentu płatniczego lub odpowiednim sprzedawcą. Google nie jest stroną w umowach z posiadaczem karty zarejestrowanego Instrumentu płatniczego ani innych warunków korzystania z usługi i nie bierze udziału w udzielaniu kredytu ani stwierdzaniu zdolności kredytowej. Google nie oświadcza i nie sprawdza, czy Instrumenty płatnicze Użytkownika działają właściwie ani czy wydawca Instrumentu płatniczego autoryzuje lub zaakceptuje transakcję z wybranym sprzedawcą lub przewoźnikiem z użyciem Google Pay.
(f) Japońskie karty do obsługi e-pieniędzy. Oprócz kart kredytowych i debetowych Użytkownicy z Japonii mogą również dodawać karty do obsługi e-pieniędzy („Japońskie karty do obsługi e-pieniędzy”) i zarządzać nimi w aplikacji Google Pay (tylko w Japonii na potrzeby tych Warunków definicja „Instrumentu płatniczego” obejmuje również Japońskie karty do obsługi e-pieniędzy). Japońskie karty do obsługi e-pieniędzy i powiązane z nimi środki są przechowywane w bezpiecznych elementach na urządzeniu mobilnym Użytkownika (jednak nie w formie numerów konta wirtualnego (VAN), tak jak ma to miejsce w przypadku kart kredytowych i debetowych). Można ich użyć tylko w sklepach stacjonarnych wyposażonych w czytniki, które obsługują karty tego typu, oraz w niektórych sklepach internetowych, gdzie obsługiwane są zewnętrzne czytniki kart. Inne warunki dotyczące korzystania z japońskich kart do obsługi e-pieniędzy w Google Pay zostały opisane w dalszej części tych Warunków.
(a) Elementy Zapisz w Google Pay. Elementy Zapisz w Google Pay obejmują dane, obrazy oraz informacje kontrolowane i aktualizowane wyłącznie przez zewnętrznego sprzedawcę, od którego pochodzą. Dane Elementu Zapisz w Google Pay mogą być przedstawiane Użytkownikowi w witrynach lub aplikacjach mobilnych Google, w witrynach lub aplikacjach mobilnych innych firm uczestniczących w programie, poprzez aplikację Google Pay lub w stacjonarnym sklepie sprzedawcy. Użytkownicy zalogowani na swoje konto Google bezpośrednio na stronie internetowej lub w aplikacji na urządzeniu z Androidem mogą wybrać i zapisać Element Zapisz w Google Pay, który ma się pojawiać w Google Pay, w celu wykorzystania go u sprzedawcy biorącego udział w programie. Za pośrednictwem Google Pay sprzedawca może prezentować Użytkownikom posiadającym Elementy Zapisz w Google Pay saldo na karcie podarunkowej, saldo punktów w Programach lojalnościowych i inne salda. Za zgodą Użytkownika sprzedawca może także zarejestrować Użytkownika w Programie lojalnościowym, prosząc o podanie informacji rejestracyjnych poprzez Google Pay. Funkcja Zapisz w Google Pay nie służy do zapisywania kart płatniczych ani kart podarunkowych typu open loop (przedpłaconych), które są na rewersie oznaczone logo organizacji płatniczych i mogą być wykorzystane w większości punktów sprzedaży.
(b) Korzystanie z Elementów Zapisz w Google Pay. Wykorzystując Element Zapisz w Google Pay u sprzedawcy uczestniczącego w programie, Użytkownik udziela zezwolenia na przekazanie sprzedawcy informacji o danym Elemencie celem jego użycia. O możliwości wykorzystania Elementu Zapisz w Google Pay decyduje sprzedawca zgodnie z ewentualnymi zasadami i warunkami określonymi przez sprzedawcę w odniesieniu do danego Elementu. Wszelkie pytania dotyczące wykorzystania konkretnych Elementów Zapisz w Google Pay Użytkownik powinien kierować bezpośrednio do sprzedawcy.
(c) Rola Google. Zakup produktów i usług oraz wykorzystanie Elementów Zapisz w Google Pay stanowią transakcję między Użytkownikiem a sprzedawcą, a nie między Google ani żadnym z podmiotów stowarzyszonych Google. Google nie jest stroną w procesie zakupu produktów i usług lub wykorzystania Elementów Zapisz w Google Pay. Google nie gwarantuje dokładności, bezpieczeństwa, możliwości wykorzystania punktów ani innych funkcji Programów lojalnościowych sprzedawcy, programów kart podarunkowych, sald, Ofert, nagród i innych Elementów Zapisz w Google Pay ani nie ponosi za nie odpowiedzialności. Google nie odpowiada za braki i błędy sprzedawcy w zakresie rejestracji w Programach lojalnościowych i zarządzania nimi, a także w zakresie zakupu i wykorzystania kart podarunkowych typu closed loop. Google nie odpowiada również za przypadki naruszenia zabezpieczeń systemów i procesów sprzedawców zewnętrznych.
(d) Informacje od sprzedawców. Zapisując Element Zapisz w Google Pay, Użytkownik z góry zgadza się na bezpośrednie otrzymywanie w ramach usługi Google Pay informacji od innych podmiotów. Google nie tworzy ani nie kontroluje treści, które sprzedawcy przesyłają Użytkownikowi. Jeśli Użytkownik nie chce w ramach usługi Google Pay otrzymywać wiadomości od sprzedawców, może w każdej chwili usunąć Elementy Zapisz w Google Pay (nie spowoduje to rezygnacji z udziału w Programie lojalnościowym tego sprzedawcy ani zakończenia otrzymywania od niego dalszych wiadomości poza usługą Google Pay). Całkowita rezygnacja z udziału w Programie lojalnościowym wymaga bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą, który ten program prowadzi.
(e) Obrazy Użytkownika w Elementach Zapisz w Google Pay. Użytkownik może dodać do Elementów Zapisz w Google Pay obrazy, w tym również obrazy prywatne, posługując się aparatem w urządzeniu. Podczas skanowania i zapisywania obrazów należy zachować ostrożność. Google nie ponosi odpowiedzialności za obrazy dodawane przez użytkowników do Elementów Zapisz w Google Pay, w tym obrazy, które zawierają informacje poufne lub umożliwiające identyfikację osoby, ani za błędy wynikające ze skanowania lub zapisywania obrazu. Dodawanie obrazów o treści niezgodnej z prawem, obraźliwej, szkodliwej lub w inny sposób kontrowersyjnej może spowodować zawieszenie dostępu Użytkownika do usług Google Pay, przy czym decyzja o tym należy do Google.
(a) Informacje, które Google może udostępniać. Aby umożliwić Google dostarczanie usług Google Pay, Użytkownik zezwala Google na ujawnienie aplikacjom faktu skonfigurowania Google Pay oraz na przekazanie wydawcy karty i organizacji płatniczej informacji o jego urządzeniu, płatności, lokalizacji i koncie. W sytuacji, gdy jest to konieczne do przetworzenia transakcji, Użytkownik zezwala też Google na udostępnienie jego danych osobowych sprzedawcom, podmiotom przetwarzającym płatności i innym firmom.
(b) Informacje, które Google może gromadzić. Zgodnie z naszą polityką prywatności, aby umożliwić Google świadczenie i doskonalenie usług, Użytkownik zezwala Google na pozyskiwanie od innych firm, w tym od sprzedawców i od wydawcy Instrumentu płatniczego, informacji o transakcjach i koncie oraz innych danych osobowych.
Jeżeli jesteś zainteresowany innym terminem rezerwacji, skontaktuj się z nami.
Alpejski Zieleniec, ul. Zieleniec 71A, 57-340 Duszniki Zdrój